Skip to content Skip to navigation

VEGYTISZTA TELJESÍTMÉNY

A kivételes 5,9-es súly/lóerő arány, a literenként 132 lóerő, és a 0-ról 100-ra gyorsulás 6,7 másodperces értéke mind az 1,4 literes, benzinmotornak köszönhető, amelyhez Garret turbófeltöltő csatlakozik, a hangélményról pedig a titánból készült Akrapovic kipufogó gondoskodik.

TELJESÍTMÉNYRE TERVEZVE

Új formaterv, nagyobb teljesítmény. Az új alumínium gépházfedél nem csak könnyebb, de agresszívabb kiállást is biztosít.

SZENVEDÉLYED LEJÁTSZÁSI LISTÁJA

Hallasd a hangod! A nyitott, titánból készült Akrapovic kipufogòk hangja semmivel sem keverhető össze.
Hívd fel mindenki figyelmét, és élvezd az összetéveszthetetlen Abarth hangzást.

UTASTÉR A SPORTOS TELJESÍTMÉNYRE ÉPÍTVE

Fejezd ki a benned lévő versenyszellemet. A fehér színű Sabelt Racing kagylóülések tökéletesen passzolnak a piros biztonsági övekhez. A támlába varrva olvasható az "Egy a 695-ből" felirat. Válj eggyé az úttal.

AGRESSZÍV KÜLSŐ, SPORTOS LÉLEK

A 695 Esseesse új, Alcantara borítású műszerfalat kapott, amelyen a 695 Esseesse logó is megtalálható.

SEBESSÉGHEZ ÖLTÖZVE

A 695 Esseesse esetében a fehérnek semmi köze az ártatlansághoz. A fehér tükörházak, oldalsó matricák és első lökhárítóelemek még sportosabb külsőt kölcsönöznek.

A TELJESÍTMÉNY VEZÉREL

A legnagyobb versenytapasztalat mindenben a szolgálatodra van. A Brembo fékrendszer a fix rögzítésű, 4 dugattyús, alumínium féknyergek é a perforált, önhűtő féktárcsák mindig készen áll arra, hogy a lehető legrövidebb időn belül felépüljön a nyomás, és bekövetkezzen a lassulás.
A biztonságosabb és izgalmasabb vezetést, jobb tapadást támogatják a Koni első és hátsó lengéscsillapítók is.

MÉG TÖBB TELJESÍTMÉNY

A változtathat állásszögű hátsó legterelő még tovább javítja a teljesítményt, emellett karakteresebbé is teszi a 695 Esseessét. 0 és 60 fok között többféle beállítást is kipróbálhatsz a vezetési stílusodtól, és a szükséges leszorítóerőtől függően.

A SKORPIÓ A RÉSZLETEKBEN REJLIK

Ahol az adrenalin, ott az otthon. Az új 695 Esseesse még formásabb és meg merészebb: új, karbon sebességváltó gomb és pedálszett arra készült, hogy még erősebb legyen a versenyzési élmény.

MŰSZAKI ADATOK

ERŐ

MOTOR

Motor típusa, hengerűrtartalom, hengerek, szelepek száma T-JET, 1368 cm³, soros, 4 hengeres, hengerenként 4 szeleppel

Max. teljesítmény 180 Le (132 kW) @ 5500 ford.

Max. nyomaték 250 Nm @ 3000 ford.

Turbófeltöltő Garrett GT 1446

ERŐÁTVITEL, KIPUFOGÓ ÉS LEVEGŐSZŰRŐ

Sebességváltó 5 sebességes manuális / 5 sebességes robotizált szekvenciális

Kipufogóvég Akrapovič

Szűrő BMC sportlégszűrő

IRÁNYÍTÁS

Felfüggesztés

Első: McPherson, kanyarstabilizátorral

Hátsó: Torziós rúd keresztstabilizátorral

BEÁLLÍTÁS

LENGÉSCSILLAPÍTÓ

Első: KONI FSD (frekvenciaszelektív) 

Hátsó: KONI FSD (frekvenciaszelektív)

FÉKEK

Első: Perforált, önhűtő féktárcsa, Ø 305 x 28, Brembo alumínium féknyereg

Hátsó: Perforált féktárcsa Ø 240 x 11

FELNIK

17"-os Racing fehér alumínium felnik 205/40-es gumikkal

17"-os Corsa felnik 205/40-es gumikkal

TELJESÍTMÉNY

TELJESÍTMÉNY

Végsebesség 225 km/h

Gyorsulás 0 - 100 km/h  6.7 mp. (6.9 mp. Robotizált szekvenciális váltóval)

Súly/lóerő arány 5.9 kg/Le

Vegyes fogyasztás (l/100 km)  6.3 (kézi váltóval) - 6.8 (szekvenciális váltóval) 

CO2-kibocsátás (l/100 km)  156 (kézi váltóval) - 160 - 161 (szekvenciális váltóval)

Környezetvédelmi besorolás  Euro 6D-temp

LIMITÁLT SZÉRIA, HATÁROK NÉLKÜLI TÖRTÉNELEM

1964. Megjelenik az első 695 Esseesse, mint az 595-ös modernizált változata. Az 1000 példányban limitált szériájú autóhoz a motor hengerűrtartalmát 689 cm3-re növelték. A Swinging sixties érzés visszatért, az Abarth 695 Esseessével ugyanazt az adrenalinmámort élheted át.