Új Abarth F595

Az 595 család legsportosabb
tagja

Részletek

1.4 Turbo T-Jet 165 Le

Az F595 erejét az 1,4 literes, soros, négyhengeres, turbófeltöltésű motor adja, amely maximum 165 lóerő leadására képes, általa az autó végsebessége 218 km/h. De az elindulás is izgalmas, a 0-ról 100 km/h-ra gyorsulás alig 7,3 másodpercbe telik.

Semmi nem sportosabb ennél

Az utánozhatatlan Abarth hangzás tökéletes megjelenítést kapott a Record Monza kipufogóval. Az oldalanként kettő, egymás fölött elhelyezett kipufogóvég még agresszívebbé teszik az F595-öt.

Maximális sportosság

A Koni első felfüggesztéssel még nagyobb teljesítményre lehetsz képes, mivel a legkeményebb kihívások során maximális stabilitást biztosít.

Sportos stílus

Az F595 beltere is a minden részletre való odafigyelés jegyében készült. Az egyedi, matt fekete műszerfalbetét egy újabb példája ennek.

Minden szemszögből vegytiszta Abarth

Arra született, hogy kilógjon a tömegből. A csomagtérajtón lévő jelvény mindig emlékeztetni fog arra, hogy nem mindennapi autót választottál.

Vidd el a show-t

Minden részletében gyönyörű. Az Abarth F595 új színkombinációkkal érhető el, amelynek része a kontrasztos tükörház és lökhárító. Válassz egyet az elérhető színek közül és készülj arra, hogy kitűnj a tömegből.

Teljesítmény az útra tapasztva

Az 595 család legsportosabb tagja matt fekete, 17”-os Formula alumínium felnikkel érhető el. Szemet gyönyörködtető formaterv, amely hű manifesztálódása az F595 sportos személyiségének.

Ereszd szabadjára a lóerőket

Ne félj szabadjára engedni az F595 minden erejét. A Garrett turbófeltöltőt úgy tervezték, hogy optimalizálja a levegő áramlását, hatékonyabbá tegye az üzemanyag felhasználását és ezzel növelje a teljesítményt.

Élvezd a sebességet, fékezz biztonságosan

A gyors fékezésre való képesség alapvető fontosságú a mindennapi közlekedésben is. Az Abarth fékrendszere gyorsabban elvezeti a fékezéskor keletkező hőt, ezzel javítva az F595 fékezési képességét.

MŰSZAKI ADATOK

MAXIMÁLIS TELJESÍTMÉNY

MOTOR

Motor típusa, lökettérfogat, hengerek T-JET, 1368 cm³, soros, 4 hengeres, hengerenként 4 szelep

Max. teljesítmény 165 Le (121 kW) @ 5500 ford.

Max. nyomaték 230 Nm @ 3000 ford

Turbófeltöltő Garret GT 1446

ERŐÁTVITEL, KIPUFOGÓ ÉS LÉGSZŰRŐ

ERŐÁTVITEL 5-sebességes manuális / 5-sebességes szekvenciális automata (opció)

Kipufogó Oldalanként dupla, egymás fölött lévő króm kipufogóvég

Légszűrő Nagyteljesítményű BMC levegőszűrő

IRÁNYÍTÁS

Első: McPherson, kanyarstabilizátorral

Hátsó: Csatolt lengőkar, kanyarstabilizátor

Futómű Ültetett sport futómű

LENGÉSCSILLAPÍTÓK

Első: KONI, frekvenciaszelektív szeleppel

Hátsó: KONI, frekvenciaszelektív szeleppel

FÉKEK

Első: 305 x 28 perforált, belső hűtésű tárcsa

Hátsó: 240 x 11 perforált tárcsa

KEREKEK

16”-os alumínium felnik 205/40-es gumikkal

ELEKTROMOS RENDSZER

250A/50 Ah akkumulátor

TELJESÍTMÉNY

TELJESÍTMÉNY

Végsebesség 218 km/h.

Gyorsulás 0-100 km/h 7.3 mp. (7.4 mp. szekvenciális automata váltóval)

Súly/lóerő arány 6,5 kg/Le

Vegyes WLTP fogyasztás (l/100 km) 6,2 - 6,5 (kézi váltóval) - (6,3 - 6,6 szekvenciális automata váltóval)

Vegyes WLTP CO₂-kibocsátás (g/km) 153-158 (kézi váltóval) - (153-158 szekvenciális automata váltóval)

CO₂-kibocstásás (l/100 km) kabrió 156 - 160 (kézi váltóval) - 158 - 161 (szekvenciális automata váltóval)

Környezetvédelmi besorolás Euro 6D-Final

A tradíció visszatér

A tradíció visszatér

Carlo Abarth 1971-ben azzal a céllal hozta létre az Abarth Formula Italia Bajnokságot, hogy bátorítsa és felkarolja a fiatal versenyzőket, hogy megtalálhassák útjukat az autóversenyzésben. Közel fél évszázaddal később az Abarth versenyszelleme újra életre kel az új Abarth F595 személyében. A híres Abarth “Pista” hagyománya a te kezedben van.

Miért #WTFUN?

Miért #WTFUN?

Láttad már? Gyere, ezt azt autót arra terveztük, hogy megadja neked azt az élvezetet, amire vágytál, és kapsz még mellé egy kis Abarthos adrenalinsokkot is. Csak ülj be és érezd át a WTFun érzést.